مقالات

انواع مدل کیف های زنانه و دخترانه (توضیح درباره کارایی هرکدام)

انواع مدل کیف زنانه و دخترانه

کیف زنانه، تنها یک اکسسوری ساده مخصوص خانم ها نیست، بلکه یک وسیله کاملا کاربردی هنگام بیرون رفتن از خانه است. نباید تعجب کرد که انواع مدل کیف های زنانه بسیار متنوع تر از کیف های مردانه و پسرانه باشد. کیف های زنانه و دخترانه، می تواند استایل شما را درهنگام بیرون رفتن از خانه، تغییر بدهد. برای استفاده روزمره، رفتن به مجالس و محل کار، باید از کیف مخصوص به آن محل استفاده کنید.درحال حاضر شما می توانید برخلاف گذشته که خانم ها برای هر جایی از یک یا دو نوع کیف استفاده می کردند، برای هر مجلس و یا مکانی و همچنین ست کردن با لباس خود از انواع کیف های زیبا استفاده کنید. در ادامه به معرفی انواع مدل کیف های زنانه و دخترانه از سایت فروشگاهی کیف طلایی می پردازیم، همراه ما باشید.

انواع کیف های زنانه و دخترانه

کیف های زنانه معمولا از جنس چرم، پلاستیک، پارچه و مواد دیگر ساخته می شوند.انواع کیف زنانه در اشکال مختلف مانند کیف دستی، کیف دوشی، کیف سبک، کیف چرم، کیف لپ تاپ و مینی بگ طراحی می شود. نوع کیفی که انتخاب می کنید بستگی به نیازها ، سبک زندگی و سلیقه شما دارد. در این مقاله چند نوع کیف زنانه را به شما معرفی می کنیم.

1.کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه یک نوع کیف کوچک است که با دست نگه داشته می شود. این کیف معمولا برای جمع آوری و نگهداری وسایل کوچک و ضروری مانند کیف پول، گوشی همراه، کلیدها، لوازم آرایشی و سایر اشیاء کوچک استفاده می شود. ابعاد کیف های دستی معمولا کوچک تر از سایر انواع کیف های زنانه است و دارای یک دسته کوتاه است که امکان حمل آن را در دست راحت تر می کند. طرح و طرز تزیین کیف دستی می تواند بسیار متنوع باشد و می توان از آن در مناسبت ها و رویداد های خاص استفاده کرد.

کیف دستی زنانه

2.کوله پشتی دخترانه

کوله پشتی یا همان “بک پک” یک نوع کیف است که دارای دو بند است که روی شانه ها قرار می گیرد. این کیف برای حمل و نگهداری وسایل شخصی در سفرها، تمرینات ورزشی، مسافرت های کوتاه مدت، یا به عنوان یک وسیله ی جانبی روزانه استفاده می شود. کوله پشتی معمولا برای افرادی که به صورت فعال و روزانه در حال حرکت هستند، عملکرد خوبی دارد. این کیف علاوه بر این که اجسام را نگه داشته و حمل می کند، وزن و فشار را به ر روی شانه به طور مساوی تقسیم می کند.

کوله پشتی زنانه

3.کیف چرم زنانه

کیف چرم از جنس چرم ساخته شده و به دلیل ظاهر شیک و ارزش بالای مواد اولیه یکی از بهترین نوع کیف های لوکس و پر فروش به حساب میآید. این کیف  را می توان در اندازه ها و سبک های مختلف در مناسبت های مختلف بکار برد.

4.کیف کلاچ زنانه

کیف کلاچ جعبه ای از انواع کیف زنانه است که به شکل جعبه طراحی می شود. کیف کلاچ به کیف دستی کوچکی گفته می شود که معمولا برای مهمانی ها از آن استفاده می شود. در واقع همان کیف های کوچکی که فقط کارت بانکی، موبایل و چیزهای کوچک در آن جای می گیرند. در طراحی این نوع کیف ها از بند ودسته استفاده نمی شود اما انواعی از آن ها هم بندهای چرمی و زنجیری دارند.

کیف کلاچ

5.کیف خرید زنانه

اگر کیفی مناسب و جادار برای خرید روزانه خود می خواهید، کیف یا ساک خرید بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این کیف در بین انواع کیف زنانه طرفداران بیشتری دارد، زیرا در سایزهای مختلف وجود دارد و کاهی بدون زیپ تولید می شود و همین امر قرار دادن لوازم را در آن آسان می کند. آن ها اغلب از کاغذ، اسپان باند یا پلاستیک ساخته می شوند. لازم به ذکر است که می توان آن ها را چندین بار مصرف کرد.

6.کیف دوشی زنانه

کیف دوشی معمولا دارای یک بندی بلندتر از انواع دیگر کیف ها می باشد. بند این کیف ها روی شانه قرار می گیرد که یا به صورت عمودی و یا ضربدری است. این کیف ها دارای انواع مختلف و زیادی هستند و شما می توانید از این نوع کیف ها در مهمانی ها و جشن ها هم استفاده نمایید. البته مدل کیف دوشی بزرگ که به آن کیف های توت هم می گویند دارای یک محفظه بزرگی هستند که ورودی آن اغلب بسته نمی شوند. این کیف ها در دو جنس چرم و پارچه ای تولید می شوند.

کیف زنانه

7.کیف ساتچل زنانه

کیف های ساتچل معمولا ظاهری مستطیل شکل دارند؛ ابعاد این کیف ها معمولا در سایز متوسط یا بزرگ است و به همین خاطر می توان از آن به عنوان کیف دانشگاه یا سفرو دور همی استفاده کرد. این کیف ها دارای یک بند دستی جدا نشدنی هستند و همچنین بعضی از آن ها یک بند دوشی با قابلیت اتصال دارند.

کیف ساتچل زنانه

8.کیف مجلسی زنانه و دخترانه

کیف مجلسی، همان طور که از نامش پیداست در زمان جشن یا مراسم می توان از آن استفاده کرد. این نوع کیف ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند وهمچنین وزن سبکی دارند تا باعث اذیت مصرف کننده نشوند. جنس این نوع کیف ها از چرم مرغوب ویا پلاستیک است که بعضی از آن ها دارای بند دوشی ویا بند دستی می باشند.

کیف مجلسی زنانه

9.کیف آرایشی

این کیف ها برای نگهداری و حمل لوازم آرایشی تولید شده است. این کیف ها دارای ابعاد کوچک تری در مقایسه با دیگر کیف ها دارند. در داخل چندین مدل از این کیف ها آینه هم تعبیه شده است.

10.کیف پول زنانه

یک کیف کوچک وقابل حمل برای پول و کارت را کیف پول می نامند. کیف پول بند یا دسته ندارد، اما حلقه ای برای قرار گرفتن در اطراف انگشت یا مچ دست در این کیف طراحی شده است.

کیف پول زنانه

11.کیف بقچه ای

شاید هرگز فکر نمی کردید که از بقچه نیز بتوان کیف ساخت، اما کیف بقچه ای یکی دیگر از انواع کیف زنانه است و بندل نیز نامیده می شود. بندل ها توسط زنان فقیر نشین شمال و غرب هند استفاده می شده ، اما در جامعه مد امروزی این مدل کیف مورد استقبال عموم خانم ها قرار گرفته است.

12.کیف تت tote

این نوع کیف مستطیل شکل است و دارا بند و زنجیر ویا فقط زنجیر می باشد. قابل شستشو هستند و برای سفرهای ساحلی گزینه ای مناسب است. دارای فضای بزرگی است به طوریکه لباس ها و ملحفه به راحتی در آن جای می گیرند. نوع چرمی آن برای بانوانی مناسب است که با خود لپ تاپ یا فایل های مهمی را حمل می کنند.

13.کیف موبایل زنانه

کیف موبایل یک کیف محافظ است که برای حمل و حفاظت از تلفن همراه شما طراحی شده است. این کیف ها به طور معمول دارای یک قسمت مخصوص برای قرار دادن تلفن همراه است. کیف موبایل همچنین می تواند عنصری زیبا در استایل شما باشد. بسیاری از این کیف ها دارای الگوها و طرح های بسیار زیبایی هستند وشما می توانید طبق سلیقه ی خود بهترین ها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *